Die Sowetan berig dat Mnqasela sy pleidooi sal lewer voor die DA se federale regskommissie.
"Ek raadpleeg my regspan Dinsdag en ek sal op 'n perskonferensie my saak stel," het hy gesê.
In 'n verklaring wat Maandag vrygestel is, het Mnqasela gesê die aanklagte is "skreeusnaaks en 'n desperate poging [deur die DA] om uiteenlopende sienings te smoor".
Tydens die veldtog vir die DA se parlementêre woordvoerder, Lindiwe Mazibuko verlede jaar, het Mnqasela na bewering gesê sy is nie swart genoeg om swart kiesers te lok na die party nie.
"As jy jou oë toemaak en luister na Lindiwe Mazibuko as sy praat, sou jy sê dis 'n wit persoon wat met jou praat," het hy glo gesê.
DA-leier Helen Zille het gesê Mnqasela se optrede en uitsprake was nie in lyn met die beleid van die party nie.
Mnqasela het gesê dat die klagtes is 'n versinsel en smeerveldtog teen hom.
"Ek is sterk oortuig dat hierdie klagtes 'n mandjie van 'n wenslysie is wat bepaal is deur diegene wat demokratiese politieke aktiwiteit en 'n goeie debat wil beëindig binne die Demokratiese Alliansie," het hy gesê.
"Ek glo ook [die klagtes] is ontwerp om enige aanspraak vir posisies in die toekoms te keer, binne 'n party wat gepas vernoem na hierdie grootse instelling van politieke stelsel," het hy wrang opgemerk.
Hy het Donderdag 'n ope brief aan Zille gestuur waarin hy weereens haar ondersteuning van Mazibuko kritiseer en haar as 'n diktator beskryf.
"Die onderskrywing van 'n kandidaat deur 'n huidige of voormalige leier maak nie die speelveld gelyk nie en herinner 'n mens aan baie leiers oor wie gesê word dat hulle diktatoriale neigings gehad het," skryf Mnqasela.
Zille het Mnqasela verdedig nadat hy tereggestaan het op aanklagte van verkragting. Sy beweer hy is verkeerdelik vervolg.
Mnqasela sê Zille se mening van hom het nou verander omdat daar 'n leierskapstryd in die DA is.
| < Vorige | Volgende > |
|---|