Martie Terre'Blanche het getuig dat haar suster gebel het om haar te vertel dat haar man se perd op en af langs die omheining op die dag van sy dood gehardloop het.
Haar suster woon langs die plaas buite Ventersdorp in Noordwes, waar Terre'Blanche op April 3, 2010 vermoor is.
Sy het gesukkel om haar trane terug te hou. Martie het aan die hof gesê sy het haar man verskeie kere gebel voordat sy haar suster gebel het om haar te vra om seker te maak oor hom.
Net voor 06:30, het die plaaslike radiostasie, Radio Overvaal, haar gebel om uit te vind of haar man dood is.
"Ek kon dit nie glo nie en het gesê ek sal uitvind," het sy aan die hof gesê.
Die vermeende moordenaars het glo Ventersdorp se polisie gewaarsku dat Terre 'Blanche dood is.
Plaaswerkers Chris Mahlangu en 'n minderjarige word daarvan beskuldig dat hulle vir die Afrikaner Weerstandsbeweging se leier se dood verantwoordelik is. Hy was 69-jaar-oud.
Albei het onskuldig gepleit aan moord, huisbraak en roof met verswarende omstandighede. Mahlangu beweer dat hy in selfverdediging opgetree het. Die tiener ontken betrokkenheid by die misdaad.
Terre'Blanche se vrou het gister gesê dat daar geen noemenswaardige spanning tussen haar man en die werkers wat beskuldig word van moord op hom, was nie.
"My man het altyd gesê hy [Mahlangu] het goed gewerk," het sy getuig.
Sy het gesê dat Mahlangu het aan haar kombuisvenster teen 10:00-11:00 op die dag van die moord kom klop, en gevra vir 'n lening.
Sy het gesê sy wil eers haar man vra voordat sy aan hom geld gee, want die werkers ontvang hul salarisse slegs na die Paasnaweek.
Sy het gesê dat Mahlangu dronk was toe hy by haar huis aangekom het.
"Hy was nie nugter gewees nie."
Mahlangu het vir haar gesê Terre'Blanche was in Pretoria, maar haar man het vir haar die aand tevore gesê dat hy na die plaas gaan.
Toe sy hom gebel het, het hy vir haar gesê om nie aan Mahlangu geld te gee nie want hy was amper by hul huis in Ventersdorp.
By sy aankoms, het hy en Mahlangu na 'n nabygeleë drankwinkel gegaan waar Terre'Blanche alkoholiese drankies gekoop het vir die waarde van sowat R200.
Martie het aan die hof gesê toe haar man by die huis kom, was hy in 'n haas om terug te keer na die plaas en het vir haar gesê het hy sal daardie aand terug wees.
Die verhoor duur Dinsdag voort.
| < Vorige | Volgende > |
|---|