praag.co.za

Aktueel, aktief, Afrikaans

Wednesday, 23. May 2012

Bygewerk op:05:37:06 AM GMT

Jy is hier: Menings Briewe Christi van der Westhuizen kort lesse in genetika

Christi van der Westhuizen kort lesse in genetika

E-pos Afdruk PDF

Ek het in Saterdag se By ‘n rubriek, Schadenfreude: Wie gaan laaste lag?, wat die grootste snert verkondig het, gelees. Die skryfster, Christi van der Westhuizen, se absolute - amper skokkende - onkunde aangaande genetika is tot op die been ontbloot. Sy leef in haar eie klein politiek korrekte droomwêreldjie en wat in haar biblioteek is, moet uiters beperk wees. Basies net Mau-Mau, Uhuru, Marxistiese dogma soos dit vir my voorkom. Die stomme kind is so geïndoktrineer en gebreinspoel dat sy haas nie reguit kan dink nie. ‘n Tipiese sub-intellektuele “waffer”-rubriekskrywer en/of “politieke kommentator” of “analis” wat sedert Pienk Frikkie oorgeneem het in hul dosyne saam met baie middelmatige mulatto’s deur die SAUK, Naspers, Media 24 en hul filiale en geesgenote aangestel is.

Wat van der Westhuizen “rassistiese idees” noem, is ongelukkig alles bloot hallusinasies in haar disfunksionele brein. Ongelukkig vir haar onkunde is dit weliswaar feitelik, wetenskaplik gefundeerde en bewese waarhede.

Dit sal dalk help as sy nou en dan die vrymoedigheid het om met ‘n rasegte Kaukasiese patriot van superiere (of selfs beter) IK te praat wat oor hierdie lewensbelangrike onderwerp goed ingelig is. Ek sal haar aanraai om voor die tyd ‘n paar valiums te sluk, net om die vlindertjies in haar magie tot bedaring te bring. So iets kan egter heel waarskynlik vir haar hoogs ontnugterend wees, aangesien sy ooglopend gewoond is aan die geselskap van Bantoes, mulatto’s  en “waffers”.

Abstrakte denke is duidelik nie haar en haar ”comrades” se forté nie! Ek het inderdaad nog nooit ‘n Bantoe- of mulatto-“intellektueel” in my lewe ontmoet nie. Ek lees net altyd die bragadoccio van hieride sotte in die koerante. My repliek word natuurlik nooit geplaas nie, want die lafaards is te skytbang vir iemand met werklike intellek, asook ons swart rassistiese régime! Ongelukkig haal die“waffers”, wat bekwame wit mans se werk agv regstellende aksie gesteel het, bloot net nooit die paal nie.

Net ‘n moroon stel kritiek gelyk of sinoniem aan “rassisme”. Het jul dan wragtig geen ander kaart om te speel anders as die uiters vervelige en breinlose rassekaart nie? Die idee dat ras ‘n aanduiding van mense se vermoëns is, is glad nie propaganda uit die 19de eeu nie, maar ‘n welbewese feit. Dit word veral nou in die 21ste eeu, intensief deur regdenkende en ingeligte Westerse intellektuele gedebatteer.

Dit is inderdaad nie belaglik om te dink dat iets so “arbitrêr” soos velkleur kan bepaal of iemand ‘n land kan regeer of korrup is nie! Jy is duidelik in absolute ontkenning vasgevang. Ek het nuus vir jou, sussie! Ras was NOG NOOIT “’n sosiale konstruk” nie. Waar op dees aarde het jy al dié snert geleer? Was Blade of Jansen dan een van jou “dosente”? Jy praat soveel nonsens dat ek amper op die ANC se vlag braak. In plaas van wetenskap te lees, het jy blykbaar iemand se benoude leuens en bedrog vir soetkoek opgevreet. Jou onkunde is so ongelooflik dat mens glad nie enigsins verder snert van jou wil lees nie. Is die imbesiel dan sinoniem met die feminis?

‘n “Natuurlike biologies gegronde rassehiërargie" is alles behalwe “fiksie” en word dekades al deur hoër intellektuele wat oor kritiese denke beskik, aanvaar. Miskien moet jy ophou om doelloos deur jou “Huisgenoot” te blaai en Joost van jou brein af kry. Jy is ‘n “total loser” en boonop ‘n lafhartige kermgat. Het niemand jou ooit geleer jy kan nie teen feite argumenteer nie. In plaas van “The God Delusion” het jy blykbaar “The Bantu Marxist Delusion”. Dis ‘n absolute skande dat jy jou eie ras en volk haat. Voel jy regtig so minderwaardig en verslae agv jou historiese agterstand? Lyk my jy dra maar swaar aan daai stomp op jou smal skouertjie!

Die nut van “diskriminerende hiërargieë” is omdat dit die waarheid is en baie sin maak. Daar was nog altyd hiërargieë deur die millenniums in iedere en elke ras. Jy gaan tog nie iemand met ‘n IK van 60 as premier van ‘n provinsie aanstel en ‘n kreatiewe genie gebruik om jou huis skoon te maak nie!

Ek kan my net indink wie jou “ikoon” is – deesdae is dit mos blykbaar verpligtend dat elke Suid-Afrikaner ‘n “ikoon” moet hê.

Rassevermenging is seker die grootste sonde en onding ooit. Die gevolge is katastrofies en neem wêreldwyd teen ‘n skrikwekkende tempo toe. Binnekort sal baie min mense nog enige betekenisvolle identiteit hê. Dan sal ons met ‘n sieklike, onetiese en immorele globale basterras sit!

Ek is instinktief daarvan bewus dat ek slegs by my eie ras moet hou en slegs met hul kan assosieer. Ongelukkig is die blanke nie op dieselfde intellektuele en kuturele golflengte as ander rasse nie. Die Westerse beskawing is uniek en blank. Die swart parasiete wat hulself die reg toe-eien dat die Egiptiese beskawing enigsins nie-blank was, kan hul gerus ‘n guns deur Arthur Kemp se uitstekende werk, “March of the Titans”, intensief te bestudeer.

Lyk my jy ly ook aan die swarte se patetiese, selektiewe en baie gerieflike “blaming culture”. Alles is altyd apartheid se skuld! Sies ga, hoe pateties! Apartheid was nooit ‘n verkrummelde staat nie. Basies het die inheemse barbare suid van die Sahara alles wat hulle weet by die Westerling geleer.

Ek wil jou graag help om die basiese feite aangaande genetika te verstaan. So hier is twee boeke om mee te begin wat as skokterapie sal dien om jou uit jou bedwelming te ruk:

• The Nazi Virus  - P Welch
  • Erectus Walks Amongst Us – Richard D. Fuerte

Versuip gerus in jou Weltschmerz, sussie. Jou tipe het mos gewoonlik nie ‘n volbloed Kaukasiër as “liefling” nie. (Nie dat die skare op Loftus jou ooit “liefling” sal noem nie!)

blog comments powered by Disqus

Verwante artikels: