Fotograwe het saamgedrom vir foto's van Naomi Campbell op die rooi tapyt Dinsdagaand by die opening van 'n tentoonstelling van foto's van haar modelloopbaan wat oor twee dekades strek.
Die uitstalling, wat foto's van topfotograwe soos Arthur Elgort en Steven Meisel insluit, is georganiseer deur Art Photo Expo Miami.
Dit is deel van 'n groter tentoonstelling getiteld "In Fashion Photo", wat op 7 Desember afsluit. Die tentoonstelling val saam met die internasionale kunsfees, Art Basel Miami Beach, wat van 4 Desember af oop is.
"Ek voel baie geëerd en gevlei," het Campbell gesê waar sy deur versoeke van fotograwe gebombardeer is om te poseer. "Dit is soos my lewensverhaal."
Sy het gesê dat sy nie 'n gunstelingfoto gehad het nie.
"Ek was werklik bevoorreg om saam met soveel fotograwe te werk oor die laaste 22 jaar, en ek kry steeds die geleentheid om saam met hulle te werk saam met wie ek werk vandat ek 16 jaar oud is. So, ek is rêrig geseënd en baie dankbaar," het sy gesê.
Toe sy gevra is wat sy dink die grootste mistasting oor haar is, het sy gesê dat sy nie weet nie en nie omgee nie.
In onlangse jare het Campbell se humeur haar loopplankstappie in die nuushooftrekke geëwenaar. Sy is gevonnis tot gemeenskapsdiens en boete nadat sy skuldig gepleit het daaraan dat sy polisiemanne by Heathrow-lughawe geskop het en op hulle gespoeg en gevloek het in April.
Verlede jaar is sy gevonnis tot 'n week se gemeenskapsdiens in New York nadat sy skuldig gepleit het op aanklag van roekelose aanranding, omdat sy haar huishoudster met 'n selfoon gegooi het.
In 2002 het sy in Toronto skuldig gepleit op 'n aanklag van aanranding nadat sy haar assistent geslaan het.
François Trabelsi, die organiseerder van die tentoonstelling, het gesê hy is baie tevrede met die manier waarop dinge plaasgevind het.
"Dit is wonderlik. Ons het die beste fotograwe in die wêreld. Ons het Naomi Campbell. Ek is baie gelukkig," het hy gesê.